Aan alle ouders,

Vanwege code rood blijft de school vrijdag 26 juni dicht. Er is geen noodopvang. We begrijpen dat dit lastig kan zijn voor u. We hopen op begrip. De tien minuten gesprekken die morgen gepland staan, worden telefonisch gevoerd.
De leerkracht belt u morgen op het afgesproken tijdstip op. Mocht dit niet lukken, appt u de leerkracht dan even?

Aan alle genodigden voor de afscheidsreceptie,

Wegens coderood gaat de afscheidsreceptie voor Renate op vrijdag 26 juni NIET door. Het is niet verantwoord jullie van soms verre plekken naar Deventer te laten rijden. 

Op dit moment zoeken we naar een andere datum. Jullie worden daar per mail zsm over geïnformeerd.